Де знайти свій код бюджету для Додатку 4 до заяви ?
Як зменшити розмір документу ?
Які умови для того, щоб заклад отримав фінансування від Національної служби здоров'я?

Заклад має бути автономізований (перетворений на Комунальне некомерційне підприємство), мати чинну ліцензію, бути підключеним до системи e-Health і підписати договір з Національною службою здоров'я.

Чи прийматимуться до розгляду заяви, які надійдуть після вказаної години?

Заяви про укладення договору, подані після закінчення строку подання, не розглядаються.

Чи потрібно обов'язково вказувати термін дії ліцензії?

Термін дії ліцензії потрібно вказувати, якщо такий зазначено в ліцензії. У разі, якщо дія ліцензії безстрокова, обов'язково потрібно зазначати серію і номер бланку ліцензії, або номер і дату наказу про її видачу

Що мається на увазі матеріально-технічна база центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги (ЦПМСД)?

Матеріально-технічна база центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги - це відомості про місця надання медичних послуг, а також осіб, що залучені до процесу надання медичних послуг. Такі відомості подаються за формою додатку 3 до заяви.

Чи обов’язково має бути черговий кабінет? Який має бути час його роботи?

Так, обов'язково. Черговий кабінет створений для забезпечення надання медичної допомоги у вихідні та святкові дні. Якщо немає можливості забезпечити роботу в черговому кабінеті своїми силами, допускається залучати інші медичні заклади (приймальні відділення стаціонарів, відділення екстренної та невідкладної медичної допомоги)

Якщо лікар у декретній відпустці чи потрібно її вказувати як штатну одиницю?

Ні, не потрібно. Національна служба здоров'я фінансує надання послуг на кожного пацієнта, а не на утримання штатних одиниць. Нова форма заяви не передбачає заповнення інформації про лікарів.

Які можуть бути причини відмови щодо підписання договору про співпрацю з Національною службою здоров'я України?

Національна служба здоров'я України укладає договори з усіма суб'єктами господарювання, які мають чинну ліцензію на медичну практику, відповідають Вимогам до надавачів (постанова Кабміну № 391 25.04.2018 року) та подали заяву, яка відповідає умовам оголошення.

Чи потрібно бути присутнім особисто під час підписання договорів?

Ні, особиста присутність не потрібна. Договір підписується в електронній формі.

Як підписати заяву?

Для підписання потрібно накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) керівника закладу охорони здоров'я або уповноваженої особи, або фізичної особи-підприємця

Чи можна надіслати заяву без електронного підпису?

Заява, яка не скріплена електроним підписом, є такою, що не підписана заявником, а отже - не відповідає умовам оголошення.

Як перевірити чи вірно наклались електронні ключі?

Для накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП) використовується сервіс он-лайн накладення та перевірки ЕЦП, розміщений на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу (ЦЗО) Міністерства юстиції України (Інструкція по роботі з ЕЦП для укладення договорів міститься на сайті Національної служби здоров'я України). Інструкція тут https://youtu.be/NTuqSs1JNuE

Чий ЕЦП використовується для підписання договору між закладом та Національною службою здоров'я?

Договір підписує керівник закладу охорони здоров’я або особа, уповноважена ним на підписання договору (обов’язково має бути документ, що підтверджує таке право, наприклад, наказ про призначення, доручення тощо).

Скільки пацієнтів може обслуговувати один лікар?

Рекомендована цифра для обслуговування сімейним лікарем максимум 1 800 пацієнтів, терапевт – 2 000, педіатр – 900.

Вимоги до заповнення Додатоку №2 до заяви?

До Додатку №2 вносяться відомості про чинну ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, в тому числі строк дії такої ліцензії (ЯКЩО ЗАСТОСОВНО)

Вимоги до заповнення Додатоку №3 до заяви?

До Додатку №3 вносяться відомості про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для надання зазначених у цьому оголошенні медичних послуг, а саме: відомості про місця надання медичних послуг та залучених осіб Заявника

Якщо на новостворене КНП ще не зробили новий електронний ключ, чи можна підписати старим ключем

Новий суб'єкт господарювання, а саме комунальне некомерційне підприємство, повинно забезпечити виготовлення нового електронного цифрового підпису та печатки для посадових осіб новоствореного КНП (Постанова Кабінету Міністрів України №1452 від 28.10.04). Ключ, який існував у попередньої юридичної особи не може накладатись на документи іншої особи, а саме новоствореного КНП.

На сайті центрального засвідчувального органу не виходить підписати заяву, як правильно це роботи?

Інструкція по роботі з електронним цифровим підписом (ЕЦП) для укладення договорів з НСЗУ про медичне обслуговування населення містится на офіційному сайті НСЗУ. Детальнішу інформацію про роботу з ЕЦП можна отримати на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Інструкція тут https://youtu.be/NTuqSs1JNuE