gov.ua
Державні сайти України

Національна служба здоров'я України

Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

Людям із порушенням зору
ua
En
in English
  • Стратегічний план діяльності з внутрішнього аудиту на 2019 - 2021 роки;
  • Операційний план діяльності з внутрішнього аудиту на 2019 рік;
  • Операційний план діяльності з внутрішнього аудиту на 2020 рік;
  • Операційний план діяльності з внутрішнього аудиту на 2020 рік (зі змінами);
  • Операційний план діяльності з внутрішнього аудиту на 2021 рік;
  • Операційний план діяльності з внутрішнього аудиту на 2021 рік (зі змінами);
  • Операційний План діяльності з внутрішнього аудиту 2022;
  • Стратегічний план діяльності з внутрішнього аудиту 2022-2024;
  • Операційний план діяльності з внутрішнього аудиту на 2022 рік (зі змінами);
  • План діяльності з внутрішнього аудиту на 2023-2025 роки.
  • План діяльності з внутрішнього аудиту на 2024-2026 роки

    1. З метою налагодження повноцінної діяльності внутрішнього аудиту в період дії правового режиму воєнного стану в НСЗУ Відділ внутрішнього аудиту з урахуванням рекомендацій Міністерства фінансів України переглянув принципові підходи щодо організації та здійснення внутрішніх аудитів.

    2. Відділом внутрішнього аудиту НСЗУ на виконання доручення Голови НСЗУ від 01.09.2022 № 83-д здійснено позаплановий внутрішній аудит правильності та достовірності відображення інформації про дебіторську заборгованість по бюджетній програмі за КПКВК 2308060 «Реалізація програми державних гарантій медичного обслуговування населення» за період з 01.01.2022 по 01.09.2022 року, аудиторський звіт від 30.12.2022 № 18-16/2-2022.

    З метою дослідження причин виникнення дебіторської заборгованості, в розрізі контрагентів, аудиторською групою проаналізовано вибірковим методом укладені Договори з надавачами, службові записки, листи вимоги та претензії, що міститься в системі електронного документообігу АСКОД. Також, враховуючи наявність обсягів дебіторської заборгованості, аудиторською групою було досліджено стан ведення претензійно-позовної роботи проведеної Юридичним департаментом НСЗУ.

    За результатами аудиторського дослідження встановлено, що порівняно з початком року дебіторська заборгованість збільшилась на 8 134,6 тис. грн, тобто на 3,96 відсотка. Протягом січня-серпня 2022 року по 28 надавачам медичних послуг заборгованість залишалася незмінною, а по 7 підприємствам надавачам медичних послуг заборгованість виникла протягом лютого-серпня 2022 року.

    Під час комунікації Відділу внутрішнього аудиту та Юридичного департаменту з надавачами медичних послуг протягом жовтня грудня 2022 року було погашено 38% від загальної погашеної заборгованості за 11 місяців 2022 року, яка рахувалась станом на 01.01.2022 року (за 8 місяців 2022 року погашено 5744912,67 грн, протягом проведення аудиту було забезпечено погашення дебіторської заборгованості у сумі 3510785,78 грн).

    За період який підлягав аудиту у формі № 7-д «Звіт про заборгованість бюджетних установ» не зазначалася прострочена дебіторська заборгованість, а саме: у графі 6 «Дебіторська заборгованість на кінець звітного періоду (року), усього - з неї прострочена» із загальної суми дебіторської заборгованості, що виникла на дату складання бюджетної звітності при виконанні кошторису (плану використання бюджетних коштів) за поточний та минулі звітні роки, уточняється сума заборгованості з простроченим терміном, тобто це заборгованість, що виникає на 30-й день після закінчення терміну обов'язкового платежу згідно з укладеними договорами, або якщо дата платежу не визначена після виписування рахунку на оплату.

    За результатами аудиторського дослідження встановлено, що основною причиною утворення дебіторської заборгованості в НСЗУ є поширена практика несвоєчасно здійснювати перерахунки надавачам медичних послуг, попередньої оплати та недостатнього рівня претензійно-позовної роботи з повернення бюджетних коштів до НСЗУ або до бюджету.

    За результатами аудиту встановлено інші недоліки.

    З метою раціонального використання бюджетних коштів та виконання умов договорів, укладених НСЗУ з надавачами медичних послуг, керівникам структурних підрозділів НСЗУ надані відповідні аудиторські рекомендації (пропозиції).