Директорка Північного міжрегіонального департаменту Національної служби здоров’я України Вікторія Мілютіна 10 березня в ефірі “Суспільне Чернігів” відповіла на питання, що робити, якщо медзаклад порушив права пацієнта.
“Якщо ваші права як пацієнта порушили, необхідно: дізнатися ім’я та посаду медичного працівника, який вам відмовив, а також на якій підставі він це зробив, письмово звернутися до керівника медзакладу та повідомити його про ситуацію, що сталася. Якщо це не допомогло, звернутися зі скаргою до Національної служби здоров’я України. Зробити це можна на офіційному сайті НСЗУ через форму в розділі “Громадянам” або зателефонувавши до контакт-центру за номером 16-77. Національна служба здоров’я України звернеться за поясненням до власника закладу та зробить все, щоб відновити ваші права”, – зазначила керівниця Північного МРД.
Вона додала, що для ефективної роботи системи надзвичайно важливо вчасно надавати та отримувати зворотний звʼязок.
“Без ваших відгуків ми не зможемо виявити всі факти порушень прав пацієнтів та прибрати їхні причини. Будемо на звʼязку. Працюймо разом та підтримуємо один одного”, – сказала Вікторія Мілютіна.