Відбулася нарада щодо шляхів покращення роботи зі скаргами та запитами, які надходять від пацієнтів.
В онлайн-зустрічі взяв участь заступник начальника відділу роботи зі скаргами пацієнтів Національної служби здоров’я України Тарас Стеценко, представники Міністерства охорони здоров’я, медичних закладів та інші
Тарас Стеценко поінформував, що НСЗУ реагує на кожне звернення, а обробка одного запиту триває 5-7 робочих днів. Основні скарги – вимагання коштів за послуги, які є безоплатними для пацієнта за Програмою медичних гарантій, відмова у наданні послуг і фіктивні електронні медичні записи.
“За 2023 рік НСЗУ отримала 2 787 скарг. У порівнянні з 2022-м роком скарг побільшало на 15%, – зазначив заступник начальника відділу роботи зі скаргами пацієнтів НСЗУ. – Серед загальної кількості 675 скарг (або 24%) – про вимагання коштів. Опрацьовано 100% скарг, середній час обробки кожної скарги не перевищив 5 робочих днів. У більше ніж 12% скарг поновлено право пацієнта – для порівняння: за 2022 рік було 3%. У підсумку громадянам повернуто коштів на суму 144 254 грн. На жаль, є проблема, що заклади часто ігнорують листи від НСЗУ. А щоб простежити долю кожної скарги, ми зробили публічним дашборд зі скаргами на сайті НСЗУ”.