НСЗУ запустила нову аналітичну панель"Електронна карта місць надання послуг за програмою медичних гарантій". З її допомогою пацієнт може знайти найближчий медичний заклад, який надає потрібну послугу за кодом направлення, конкретним медичним втручанням або пакетом медичних послуг. Принцип роботи нового інструменту пояснив Василь Півень начальник аналітичного управління НСЗУ в ефірі “Суспільне новини”.
Продивитися новий дашборд можна на сайті НСЗУ в розділі “Е-дані” / “Аналітичні панелі (дашборди)” або перейти за посиланням.
“Новий дашборд у першу чергу розроблено для зручності пацієнтів. Він дозволяє знайти на карті найближчий медичний заклад, що надає певну медпослугу: консультацію або проводить дослідження чи лабораторну процедуру. На дашборді відображаються всі заклади, законтрактовані із НСЗУ - це означає, що їхні послуги надаються пацієнтам на безоплатній основі в межах програми медичних гарантій”, - зазначив Василь Півень.
На сьогодні пошук закладу здійснюється за такими параметрами:
- область
- громада
- населений пункт місця надання послуг
- форма власності
- назва надавача послуг
- за пакетом послуг
- кодом послуги з електронного направлення (код направлення)
- спеціалізацією медперсоналу
- кодом медичного втручання.
“У планах розширення функціоналу дашборду - здійснювати пошук за діагнозами. Оскільки є пацієнти з окремими дуже рідкими захворюваннями і не всі заклади можуть надати їм допомогу”, - додав Василь Півень.
Дашборд складається з двох основних розділів:
- “Місця надання послуг із медичної допомоги. Карта” - тут можна побачити карту з розташуванням місць надання послуг відповідно до обраних фільтрів та довідкову інформацію про надавача послуг.
- “Місця надання послуг медичної допомоги. Таблиця” - цей розділ представляє детальну таблицю з інформацією про надавачів послуг за застосованими фільтрами.
Інформація на дашборді оновлюватиметься автоматично двічі на місяць. Плюс відображатиметься статистика по послугам, які заклади надали за останні три місяці.
“На ресурсі є форма зворотнього зв’язку, де можна комунікувати і поставити питання. Ми враховуємо отримані пропозиції і таким чином покращуємо електронний інструмент, щоб він був перш за все зручним для пацієнтів”, - підкреслив Василь Півень.