Щоб полегшити роботу медичних фахівців у часи пандемії, проєкт USAID Ukraine - USAID Україна «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив рекомендації з телефонного консультування. Рекомендації допоможуть лікарям надавати якісну медичну допомогу на первинному рівні.
Під час пандемії надавачі медичних послуг перейшли від індивідуальних візитів пацієнтів до телефонного консультування, аби запобігти поширенню інфекції. Новий підхід вимагає від лікарів певних навичок, котрі допоможуть почути, підтримати, а головне - допомогти пацієнту дистанційно. Проєкт USAID Ukraine - USAID Україна «Підтримка реформи охорони здоров’я» створив нові інформаційні матеріали під назвою «Телефонне консультування».
Рекомендації нададуть найповніші відповіді та практичні поради:
- щодо роботи з тривожними пацієнтами;
- телефонного консультування представників уразливих груп (літні люди, люди з хронічними хворобами);
- комунікації з людьми, які нехтують небезпекою;
- сновних принципів роботи та головних навичок під час телефонного консультування;
- профілактики та уникнення кризи під час онлайн-спілкування.
Рекомендації, розроблені проєктом USAID Ukraine - USAID Україна «Підтримка реформи охорони здоров’я», стануть у нагоді сімейним лікарям, роботу яких ускладнила відсутність візуального контакту із пацієнтами і яким у часи пандемії набагато складніше ретельно збирати скарги від пацієнтів під час телефонного консультування.
«Інформаційні матеріали проєкту USAID Ukraine - USAID Україна «Підтримка реформи охорони здоров’я» вчать заспокоювати пацієнта, дають поради, як вести розмову і керувати нею, а також завершити її, залишаючи пацієнта впевненим і спокійним. Вміння слухати та працювати з багатослівними та тривожними пацієнтами – ось головні навички, котрі я набула завдяки цим матеріалам і вже почала застосовувати у щоденній практиці. Безперечно, буду радити колегам ці матеріали» - зазначила Марія Буртик, директорка КНП КМР «Коломийський міський центр ПМСД».
Інформаційні матеріали «Телефонне консультування» можна завантажити за посиланням.