Після заповнення онлайн-форми про зміну методу автентифікації потрібно зафіксувати номер запиту в системі. Наступного дня - зайти на сайт НСЗУ - розділ Громадянам, підрозділ Користувачам ЕСОЗ - Перевірка стану запиту.
Після введення номеру запиту можливі 4 варіанти відповіді:
«Запит виконано» – пацієнта в системі було знайдено та метод його автентифікації скинуто. Найближчим часом можна звернутися до
свого лікаря та заново подати декларацію, вказавши актуальний номер телефону та уважно перевіривши всі дані, які лікар вводить до електронної системи охорони здоров'я;
«Запит опрацьовується» – радимо перевірити статус розгляду вашої заяви пізніше;
«Запит відхилено» – особу пацієнта не було ідентифіковано в системі. Пацієнт має зателефонувати до контакт-центру за номером 16-77 та повідомити оператору номер запиту та прізвище;
«Введіть правильно номер id!» – означає, що ви допустили помилку під час введення номеру вашого запиту на сайті. Спробуйте ще раз.
За час роботи онлайн-форми для подання заяви про зміну методу автентифікації було опрацьовано понад 13 000 заяв. За 11 000 з них метод автентифікації пацієнта було змінено в системі. 2512 заяв опрацьовуються. 78 заяв було відхилено. 6600 заяв надійшло від пацієнтів віком від 65+ років. 1200 заяв було подано про зміну методу автентифікації дітей від 0 до 17.