Брошура «ЛІКАР ТА ПАЦІЄНТ: спілкування в умовах війни» є першим унікальним матеріалом, присвяченим налагодженню плідної взаємодії медпрацівників з людьми, які вимушені були залишити свої домівки через війну. Брошура підготована командою Проекту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» (USAID HRS).
Формування культури комунікацій у просторі «лікар-пацієнт», зміна підходу до процесу лікування та ставлення до осіб, що звернулись за допомогою в умовах війни, - ці теми стали новими для кожного з нас, тому практичні поради, розроблені фахівцями Проекту, стануть у нагоді для побудови, довірчих та відкритих стосунків між працівниками сфери охорони здоров’я та пацієнтами.
Брошура, присвячена спілкуванню з пацієнтами під час війни, є першою у серії публікацій «Люди і людяність в охороні здоров’я», яку започатковує проект USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я». Матеріали цієї серії сприятимуть встановленню довгострокових чесних та толерантних взаємовідносин між працівниками сфери охорони здоров’я та пацієнтами, що сприятиме якісному наданню медичних послуг. Наступна публікація буде присвячена питанням вразливості під час отримання медичних послуг.
Якщо ваш медичний заклад зацікавлений отримати друковані примірники брошури «ЛІКАР ТА ПАЦІЄНТ: спілкування в умовах війни», перейдіть за посиланням, щоб зробити замовлення.